Social Icons

Thursday, December 4, 2008

Moga Kejayaan Sentiasa Mendampingi Kita

Baca, hayati dan amalkan kata-kata motivasi berikut. Moga kejayaan sentiasa mendampingi kita.

Saya sentiasa memikirkan tentang kejayaan kerana itu saya berjaya dalam hidup. Saya berfikiran positif, kerana itu saya positif dan kejayaan sentiasa menjadi milik saya. Saya bergaul dengan orang-orang positif kerana itu saya sentiasa erfikiran positif. Kawan-kawan saya sentiasa memberikan motivasi dan dorongan positif kepada saya.

Saya mempunyai matlamat hidup dan saya percaya boleh mencapainya. Matlamat saya tetap dan tepat kerana itu saya boleh mencapainya. Saya mempunyai kesungguhan yang luarbiasa kerana itu saya boleh mencapai matlamat saya. Setiap hari saya mengambarkan matlamat saya dan mengambarkannya telah tercapai. Saya menyintai matlamat saya sepenuh hati. Matlamat saya adalah milik saya. Saya mempunyai idea-idea yang baik untuk matlamat saya. Saya sentiasa berusaha mencapai matlamat saya.

Saya mempunyai minat yang mendalam kerana itu saya sentiasa bersungguh-sungguh. Setiap hari saya semakin pandai dan berpengetahuan. Saya sentiasa mempunyai masa untuk menambahkan pengetahuan. Semakin saya berpengetahuan, semakin saya dahagakan pengetahuan.

Saya bertindak segera. Saya bersedia mengambil risiko. Saya mempunyai imej kejayaan. Saya berpakaian seperti orang berjaya.

Saya jujur, amanah dan boleh dipercayai.

Setiap hari saya semakin berjaya. Kejayaan sentiasa mendampingi saya. InsyaAllah kejayaan cemerlang akan menjadi milik saya.

No comments:

Post a Comment